Kızlar merhaba dün çocuğu kaynanama bırakmıştım eve geldim arninda bı kizarliklik vardı.Neyse bugün sabah bı kalktım çocuğun gözü şişmiş içine girmiş.Hemen hastaneye götürdük doktor dedi ki enfeksiyon kapmış.Ama o arnindaki kırmızılık dedim herhalde bu düştü.neyse eve geldim kayınpederim dedi ki dün gözünü orayı arı soktu.gözü burnu arni siş kızlar ne yapmam lazım ?tekrar hastaneye götüreyim mi ? Verilen bu göz damlasıni kullanayım mı?