Acemianne2807 Arkadaslar depremzedeyiz 1+1 bulduk cok buyuk değil 50 metre kare civari 1+1 se oturab var mi esyalarımız cok olmasa da var yani sizce kullanımı nasıl tutsak mi
Sedoa_ Acemianne2807 bir arkadaşım bir çocuğun bir kedisi köpeği vardı 1 + 1 evde yaşıyorlar beş yıldır
Agaclargibi Acemianne2807 eğer kirası uygun veya konumu sizin için uygunsa oturun tabiki ama aynı fiyata 2+1 imkanınız varsa veya maddi olarak? 2+1 ler sizi kasmayacaksa girmeyin derim çünkü ancak mecbur kaldığında idare edeblrsn halam tek yasiyor 1+1 De zorlanıyor açıkçası
asena0609 Acemianne2807 Biz daha yeni 1+1 den çıktık gayet yaşanıyo hatta ben evimi seviyodum bütün evi 2 saatte temizliyodum tutabilirsiniz bence
Visnelivotka Acemianne2807 1 çocuğum 2 köpeğim ve eşimle ben 1+1 ’de yaşıyorum hiç sıkıntı yaşamadım miss gibi yaşıyoruz 🥰
Acemianne2807 Agaclargibi hatay iskenderun da bulduk orda ev pek kalmadı kalanlar da hep böyle bende istemiyorum açıkça