Merhaba hanımlar. Bebeğim 19 aylık gelişimi çok şükür güzel ilerliyor ancak kafama takılan bir şey var. Süpürgeyi çok seviyor . Sabah kalkar kalkmaz süpürge diye uyanıyor. Misafirliğe gidelim orada da aynı. Orada da buluyor ve süpürmek istiyor hep. Vuvu diyor fişe tak diyor. Bu durum sıkıntılı bir davranış mı , çocuğu süpürge sevdalısı olan var mı bizim gibi