Bebeğim yeni emmeye başladı tam olarak. Normalde sağıp veriyordum arada da emiyordu biberonla verdiğimde iki saat falan uyumuyordu bu kez emdiğinde hemen uyuyor yani emip uyuyor şeklinde normal mi? Doğduğundan beri düzeni böyle değildi o nedenle hasta falan mı acaba diye düşünmeye başladım. Sabah 6 dan beri iki kere uyanıp uyudu mesela normalde uyumuyordu