PinkLove_ canım 9 aya kadar kullanılır ama içinde bebek durmuyor. Bebekler büyüdükçe emeklemek, yürümek veya oturmak istiyor. Yatmıyor içinde. Boşa para verme. Bak bende satıcam neden birinin malını kötüleyeyim. Kendi malımı da burda överdim öyle birşeu olsa. Ama değmez. Alırsın bebeğin 1 ay biner sonra içine koyduğunda ağlar durur. Anakucağı bebeğini taşır ama bebeğin içinde ağlar da ağlar durmaz koyduğunda. Anlatabiliyor muyum?