Deryamaysa Herkese iyi bayramlar. 2 ay önce doğum yaptım. Regl görmeye başladım. Hamile kalma riskine karşı korunmam gerekir diye düşünüyorum bazıları emzirme vs engeller diyor. Bu kadar erken hamile kalınır mı arkadaşlar dikkat etmeli miyim ?
PatronBebek Deryamaysa tabikide. Hatta daha kolay hamile kalırsın istemiyorsanız korunun. Süt falan korumaz. Emzirirken hamile kalan birsürü insan var