Selamlar anneler, oğlum 6 ayı doldurunca ek gıdaya tadımlık başladık. Önce 2 günde 1 kaka yapmaya başladı. Biraz katılaştı. Şimdi de bugün 4. Günü kaka yapmayışının. Zorluyor zorluyor çıkmıyor. Doktorumuza sordum zeytinyağı ver sbaah akşam dedi. 2 gündür veriyorum ama yine yapmadı. Ek gıdayı kestim bugün vermedim ama ne yapabilirmiş onun için ? 4 gündür yapmaması normal mi ya ? Başka bir şehirdeyim bayram için, acile vs mi götürsem ?
Bi de poposunun orası kıpkırmızı olmuş 🥺
Bu arada herkese iyi bayramlar