Asafsbn Melmir anasayfa da sol üst köşeye tıklayınca resim yukleye basın galeriden resmi seçince yükleyin kopyala yapıştır yapın yorum kısmına 🌸
Zynpmom Yavuzselim55 maşallah Allah nazardan saklasın korusun. Ya bu arada çok güzel duruyor fotoğraf hangi telefonu kullanıyorsunuz kendime yeni telefon alacağım bende arayistayim
GSevilay65 Beraninannesii benim yigenim kullandı şuan 3 yaşında sadece akşamları 1.2 saat takip çıkarıo uykuda oda ama kardeşim çok zorlanmisti ilk bebegi cnku onunda kucağımıza aldığımızda destekli alioduk seliny sallarken ayağıyla çok karnına vuruyordu rabbim yardım etsin
Beraninannesii GSevilay65 Benim oğlumda öyle bez değiştirirken sallarken vs hep vuruyor o yüzden sezaryen dikislerim hala acıyor 😇
canparelerim Mukaddesaksoy 🧿ay maşallah ya çok tatlıbu fotoğraf beni güldürdü 😅😂 geçmişe götürdü. Benim oğlumda ilk 2ay çok çatık kaşlıydı, herkes bu çok sinirli bi bebek diyordu😁 sonradan kkaş çatmayı bıraktı gülücükler saçmaya başlamıştı. Şimdi sizi görünce o günlere gittim nostalji oldu🥰🌸
Mukaddesaksoy canparelerim normalde güler yüzlü ama bazende böyle sinirli bakış teşekkür ederiz teyzesi 🫂🌹
Yenigelmedimgerigeldim Tatlican yoğun geçiyo günler 2 çocukla ama şimdi biraz büyüdüler ara ara giriyorum 🤣
Deletedmom_68 NaimeYilmaz Mutlu bayramlar, Maşallah hepiniz çok çok tatlısınız, hepinize iyi bayramlar. Nice beraber bayramlarınız olsun❤️ Dün hem bayrağın 1. günü hem de oğlumun 1. yaş günüydü. Annem, babam, kardeşim dışında hatırlayan olmadı. Onlar da sürpriz yaptılar bize anneme yemeğe gittik. Pasta almışlar onu kestik. Ayrıyetten duygulandım da. Benim anne ve babam yaklaşık 16 senedir ayrılar. Oğlum doğduktan sonra yılbaşında ve doğumgününde bir araya geldiler, bu beni çok mutlu etti. Aramızda boşanan, boşanma sürecinde olan birileri varsa, belki seneler sonra bile medenice bir araya gelebilecek olmanız 27 yaşındaki çocuğunuzu bile mutlu edebilir, onu söylemek isterim😂 Birkaç fotoğrafımızı da bırakayım size. Tekrardan bayramınız mübarek olsun🌸