[silindi]
Biz anne karnindayken öğrendik bu hastalığa sahip olduğunu . Yani sonradan gelişen bir şey değil daha hamileyken tedavi için doktor görüşmeleri yaptık . Tedavisiz düzelmeyen bir rahatsizlik olduğu için . Sonradan olduysa sizde bir ortopedi uzmanına bir danışın derim.