Elifztr Merhaba, Çalışan anneler doğum sonrası 3 ay ücretli izine ayrılıyoruz. doğum sonrası hangi ücretleri nereden alacağız? Başvuru gerekiyor mu ?
Marianne Elifztr doğum raporunuzu muhasebeye iletmeniz lazım. Edevletten sgk’ya tanımlı hesap yapın. PTT koşturmaya gerek kalmaz her ay. Direk hesabınıza yatmış olacak. Süt parası için dilekçe vermeniz gerekiyor siz yada eşiniz.