Nurrrrrr233 Kızlar sabah kızım uyandığında gözü çapakli sulanmıştı hemen ılık su ile sildim ama hala sulanıyor mikropmu kapmistir ne yapabilirim canım sıkıldı ya
melegim71 Nurrrrrr233 cayla silebilirsin canim gecmesse egee gotur doktora enfeksiyon kapmis olabilir
senemmgncr Nurrrrrr233 benimde kızımın oldu çapaklanma sağlık ocağına gittim damla verdi birde çay pamukla temizledim geçti
Mrvsmt2502 Nurrrrrr233 kızarma varsa konjugtivit olabilir kızımda var şuan göz iltihabı diye geçiyor antibiyotik ya da göz damlası veriyor doktor. Boğaz ağrısı falan varsa daha çok görülüyor mevsimsel de olabiliyor
melo112 Aynısını yaşadım sağlık ocağına gittik serum fizyolojik verdi onla temizle dedi yıka dedi ve 2 güne düzeldi