Oneyou Merhaba kızlar çarşamba günü bebeğim geldi solunum sıkıntısı var diye aldılar sonra enfeksiyon var diye yatış yaptılar crp si 2 enfeksiyonu düşük yani doktor sürekli önlem amaçlı diyor yaşayan var mı bugün çıkarırlar mı
durukusunannesi_ Oneyou benim kızım da önce sarılık var diye aldılar bir gün durup veririz dediler sonra enfeksiyon var dediler antibiyotik başladık bitene kadar duracak dediler 5 gün yalnız durdu 6. Gün birlikte kaldık çıktık. İnşallah sizin ki daha kısa sürede çıkar🙏🙏