Kızlar oglum suan 7 ay 19 günlük tam 8. Ay kontrolu ıcın randevu aldım ayrı zamanda üroloji ıcınde randevu aldık 4. Ay kontrolumuzde doktor su fıtıgı var takıp edelım dedı bu aykı kontrolünde tekrar bakıldı devam edıyormuş bende sunnet yaptırmak ısterdıgımızı soyledım hıc bısy soylemedı dr olur veya olmaz dye su fıtıgı nedır onuda tam bılmıyorum gercı