Merhabalar,
Bebeğim 2970 kilo doğdu ve şuan 2860 gram . Bir gün sarılık tedavisi aldık .
Mememi doğrudan hiç emmedi. Silikon uç kullanıyorum . Sağıp şırınga ve parmak desteği ile veriyorum, çok ağlarsa da mama veriyorum .
Bir hafta oldu anne olalı ama bu emzirme dönemi beni çok yıprattı. Ne yapacağımı bilmiyorum. Her kafadan bir ses çıkıyor. Kimi silikon uç kullanma memeni tutmaz kimi sağıp verme sütün biter kimi mama verme alışır diyor.
Ama bebeğim normal kiloda değil ki . 3Kg altı doğduğu için çene kasları çok zayıf. Çabuk yoruluyor .
Sütümü sapınca da her iki memeden 60 ccye yakın geliyor . Bazen 80de olabiliyor .
Süt artırıcı kullanmalı mıyım, silikon uca devam ersem sorun olur mu ileride, sağmak sütü bitir mi, lütfen bana yardım edin . Uyku filan kalmadı, düşünmekten ve emzirememekten çok yoruldum . Çok telaşlıyım ne yöne gideceğimi bilemiyorum.