Merhaba, bebeğimin burnundan süt geldiğinde korkudan ölmüştüm, meğerse normalmiş doktorumuza danıştım. emzirdikten sonra düz yatırma va bir süre altını değiştirme. benim aldığım önlemler bunlardı ve 3 kez yaşadım. Panik olma sen çok güzel bir annesin, eminim💖