Diğer göğsümde operasyon vardı süt gelmiyor diğer göğsüm normal sütüm var doğduğunda sınırda kilo alınca ilk 10 gün doktor 1 aya kadar bekle demesine rağmen aç kalır yetmez korkusuyla mamada takviye ettim hala daha emziriyorum üstüne mama yediriyorum mamaya başlamasam tek göğüs yeter miydi acaba ? Sadece ilk 10 15 günü değerlendirmekle hata mı ettim birde mamada versem anne sütü aldığı için yinede faydası olur değil mi