AylizBuglem Kızım 3 aylık byrnunu düzenli temizlerim normalde ama iki gündür Normalde burnunda hiç olmayan bi hırıltı var ve o hırıltıdan sonraki temizleyişlerimde çocuktan olağanüstü sümük çıkıyor. Grip mi oldu diye elim ayağıma karıştı çok korkuyorum ateşi yok burnu akmıyo ama hırıltısı oluyp uyurken ve evladıM rahat uyuyamıyor. Burnu tıkalı olduğundan sanırım ağzı kuruyo arada öksürüyo ne yapmalıyım bilmiyorum bayram üstü bide
Kuzeyinannsi AylizBuglem baby vac diye burun aspratörü var denemenizi tavsiye ederim aynı sorunu yaşıyorduk ama onun sayesinde oğlumun hırıltılı geçti rahatladı bebeğim.
devrim3012 AylizBuglem AylizBuglem benim oğlum doğduğundan beri hırıltısı vardı burnu küçük zor nefes alıyor ondan denilmişti.. doğduğunda 15 gün yoğun bakımda kaldık.2. Ayında hırıltıya öksürükte eklendi özellikle geceleri nefes alamaz halde tıkanıyordu sürekli temizlememize rağmen.. devlete gittiğimizde çigerleri temiz deyip burnunu temizleyip gönderdiler kaç kere en sonunda gece fazlasıyla nefes almada zorlandığını uyumadığını görünce özele götürdüm bronşiolit teşhisi konuldu ve hava başlatıldı hava kullandıkça burun temizledikçe rahatladı ama dısarı çıksa hemen hasta oluyordu yıkamaya korkar olduk.. her hastalandığında yani öksürük başladığında hava başlatıyor doktor,bundan sonra da hastalandığında böyle olacakmış hava tek Çaremiz inşallah artık gerek kalmaz. Şimdi de hırıltılı nefes alıyor horluyor uykusunda ama öncesinden iyi çok şükür bağışıklığı düşük olduğu için daha çok dikkat etmeliyiz ama öksürüğe dönerse hava vereceğim doktora danışıp 🤲🏻🥺sizde dikkat edin umarım prensesin bir şeyi yoktur 🤲🏻❤️
AylizBuglem Kuzeyinannsi öyle mi çok teşekkür ederim. Ben fizyolojik serum sıkıp aspiratörle temizliyorum normalde. Dediğini eczanede satılıyor mu yok internetten mi almalıyım? Ve sizin çocuğunuzda uykusundan uyanır mıydı böyle? Ben 2 gündür yaşıyorım bu sorunu hasta mı oldu diye ödüm kopuyo
tekbasimabakiyorum AylizBuglem aspiratör ile her gün temizlemek burun içinde ödem yapıyor, burun içi şişmiş olabilir o yüzden. 5 ml şırınga ile 2,5 2,5 serum fizyolojik sıkıp çocuğu yana çevirip sırtına vurun. Yatar pozisyonda olması gerekiyor, youtubeda Osman gonulal uygulamalı videosu var
Kuzeyinannsi AylizBuglem eczanelerde bulabilirsiniz benimki nefes alamazdı rahatca gece uyandırdı hatta emerken zorlanırdı. Şuan çok rahat ayrıca netten girip yorumlarına bakabilirsiniz 1 tane bile kötü yorum yok vallahi🙂 bende soran herkese gönül rahatlığıyla öneriyorum
turnakusss Merhaba, benim bebeğimde de oldu aynısı, serum fizyolojik yapıp odayı hep nemli tuttum ve geçti. Buhar makinesi yoksa edinin. Kuruluktan oluyor genelde. odanın nemine özen gösterin, 50 olması gayet iyi. Doktorumuz böyle söylemişti.