Kızlar selam 23 günlük bebem var geceleri 12 de başlıyor saat 5 kadar hiç susmadan ağlıyor herşeyi yaptım duşa girdirdim gaz damlaları neyi var bilmiyorum 4 gündür bu rutin böyle gidiyor gündüzleri çok uslu hiç ağlamıyor uyuyor mışıl mışıl geceleri canı çok yanıyormuş gibi avaz avaz ağlıyor canım çok sıkılıyor onu öyle görmek beni paramparça ediyor ne yapacağımı bilmiyorum ne derdi var pişik mi gaz mı nolur yardım edin hastaneye de götürdüm bir şeyi yok dediler