nurze01 ben doğum yapalı 6 ay oldu, hala dikişim kırmızı gibi beyaz tenliyim tam düzelmedi. Bi de 1 ay boyunca benim dikişimden akıntı geldi hep ama kan verdim vs enfeksiyon değildi, yağ dokusu eriyomuş kokulu falan değildi benimkide. İçini ferah tut. Banyo yaptıktan sonra hemen kurula hafifçe dikişini, ıslak kalması demek geç kapanması demek çünkü, krem sürme şimdi istersen ama enfeksiyon kapmasın diye baticon sürebilirsin sabah akşam . Nemli kalmamasına özen göster, zamanla düzelir inşallah . Ağrılarda normaldir muhtemelen çünkü içten dikişler kaynamaya başlıyo, kaşıntı falanda olur kaşımamaya çalış