İyi geceler arkadaşlar. Benım oğlum 14 aylık. Baba mama dede diyor ama babıldama şeklinde. Bitti demeye çalışıyor. At kelimesine ap diyor. Ama anne gel vs hiç yok sürekli tekrarlıyorum ama hiç ilgisi de yok konuşmaya. Hani çocuklar siz bi kelime söyleyince tekrar eder ya oğluma baba diyorum mesela tekrarlasın diye ki bu kelimeyi söylüyor onu da tekrar etmiyor. Kendimi kötü hissettim biraz acaba geri mi kalıyor sizin bebeklerınız ne durumda 🥺