Bebeğim şu an 11 aylık. 2 Ay önce önce yüzünde bunlar çıktı kollarında ve bacaklarında da var şu an. Antibiyotik kullanmıştı 2 ay önce. Doktor zaditen şurup verdi hatta uyku yapar filan dedi ama hiç uyku da yapmadı hala bir etkisi de olmadı . Bir süre yumurta vermedim geçmedi. 2 gündür de süt ürünleri vermiyorum ama hala aynı. Kaşıntı yok çok şükür . Daha önce yaşayan varsa yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻
