Bendede pcos var doktorlar zayıflamadan çocuğun olmaz dediler 3-4 ayda bir regl oluyordum. 3 yılın sonunda kendiliğinden hamile olduğumu öğrendim, ben birazda strese bağlı olduğunu düşünüyorum çünkü kendimi yiyip bitirdim hiç çocuğum olmayacak sandım, e çevre baskısınıda tahmin edersiniz akışına bıraksaydım daha erken bile olabilirdi nasip tabi herşey 🙂