Tugceonrdml_ Tazefasulyecik yapmasanız daha iyi olur . Çünkü bebeklerin göz perdesi yoktur oradaki varliklilari görebilirler korkabilirler
Cennet_annesi Tazefasulyecik bebeğiniz arabada kalsın yanınızda kim varsa siz gidebilirsiniz ben gitmiştim…
Hayat123456789 Tazefasulyecik anne baba harici (kayınpeder kayınvalide dahil) başka gidilmezmis canım anne babaya gittiğin zamanda kuran okuyamazmışsın ben doğum yaptığımda annemin mezarına gitmiştim. Bu arada bu bilgiyi cami hocasindan aldım
Tazefasulyecik Hayat123456789 bende babama gitmek istiyorum bayram sonuçta ama sağdan soldan lohusasın gidilmez deniliyor
Hayat123456789 Tazefasulyecik yine sen bilirsin canım ama ben hastaneden çıktığım gibi gittim sonra 40 ım çıkmadan bir daha gittim dediğim gibi özellikle sormuştum