Doganinannesi_ Bebeğimin biberon ve ek gıda arac gereçlerini e Bebek’in kendi markası olan biberon temizleyicisi ile yıkıyorum ama içim rahat etmiyor bana çok parfümlü geldi.başka ürün kullanan ve memnun olan var mi acaba??
Umutveannesi Doganinannesi_ biberonları zaten cam olduğu için makinaya atıyorum sürekli, çıkarınca yine bi sudan geçiriyorum. Üç tane biberonu var o yüzden sürekli yıkamam gerekmiyor elimde. Emziği de kaynatıyorum sadece ekstra bir şey kullanmıyorum
Paramedik16 Doganinannesi_ uni babynin biberon ve emzik temizleyicisini kullanıyorum canım kokusu filan yok
Doganinannesi_ Umutveannesi makinede kullandığımız deterjan inanılmaz zararlı kalıntı kalmasından korkarım ben ayrıca ek gıdaya geçtik bir sürü tabak kaşık mama kabı yıkamak gerekiyor sadece emzik biberon yok artık bizim
Doganinannesi_ Paramedik16 çok teşekkür ederim ben de hemsireyim insan ağzına girecek şey parfümsüz olsun istiyor
YaseminAren Doganinannesi_ ben de baby me kullanıyorum bır kete wee buldum aldım cok guzeldı bır daha bulamadım mumkun oldukca sirke li suyla laynatyrm