Erken egitime cok sicak bakan biri degildim ama herkesin dinamikleri farkli. Yurtdisinda yasiyoruz, oglum tek buyudu pandemi sebebiyle ne park ne arkadas bilmedi, e haliyle de cekingen bir cocuk oldu. Hal boyle olunca mecbur 3,5 yasinda basladi okula. Ilk 1 hafta agladi ne oyun oynadi ne yemek yedi, tek basina koltukta oturdu. Burada ebeveyni iceri almiyorlar aglasa da kucaklarina alip goturuyorlar. 1 hafta sonra cok sevdi, dusunun ingilizcesi neredeyse yoktu oglumun ona ragmen cok sevdi. Ogretmen de cok onemli tabii. Suan iyi ki gondermisim diyorum, ingilizcesi sosyal cevresi, sosyal dili cok gelisti sukur.