nur09_ arkadaşım 2 buçuk yıl sonra normal doğurdu. Bazı doktorlar yanasmiyor ama yanaşan doktorlar da var araştırmak lazım. İki sezaryen sonrası dahi normal doğum yapan var ben de istiyorum fakat ben 5 cme kadar çektim sanciyi hala da unutmuyorum saçlarımı yolmustum.. bu yüzden cesaret edemiyorum fakat sonra sezaryen dikisini hatırlıyorum bilmiyorum ben de dusundum ama korkuyorum