Herkese merhabalar
13 gün önce sezeryan doğum yaptım.Bebeğim bebeğimi kavrayamıyor,emmiyor.Belkide ben tutturamıyorum.Ne yaptıysam beceremedim biberon kullanıyorum.Sütümü sağıp veriyorum sürekli.Sağım yapmak sütümü azaltır mı ? Fikri olanları yardıma çağırıyorum:(