Mablnsy Merhaba arkadaşlar yarın sabah ilaçlı mra giricem 5.5 aylık bebeğim var mama ek gıda su biberon hiçbir şekilde meme dışında birşey almıyor tam bir meme aşığı alacağım ilaçta internetten araştırdığımda düşük riskli emzirmeye engel değil diye geçiyor ne yapsam bilemiyorum başına gelen var mi
hellomom Mablnsy ilacı bilmiyorum ama rontgen, mr, tomografi sonrası bir süre emzirmemek gerekiyor. Hatta ilk sütünüzü sağın çöpe atın sonra verin diyorlar. Siz doktorunuza sorun, o sizi yönlendirir.
Ahsenumay Benim bebeğim de tomografi çekilmişti. Doktor bana emziriyorsan içeri girme demişti. doktorunuza sorabilirsiniz.
Mablnsy Ahsenumay evet orda radyasyon var diye olabilir ama mrda radyasyon yok sadece ilaç düşündürüyor işte biberon da tutmuyor ki acikmasa bile meme yine istedikleri için nasıl oyalayacagim çok stes yapıyorum 😓
Mablnsy hellomom genelde radyasyon için öyle diyorlar evet ama mrda radyasyon yok ilkini sağıp aticam zaten ama dediğiniz gibi ilaç konusu karışık her doktor farklı birşey diyor o kadar kafam karıştı ki emzirebilirsin diyen var şu saat emzirme diyen var başka birşey diyen var🤦