MinikPandam_ bi önceki yorumumu kopyaliyorum direk.
dogumdan sonraki kilo kaybi bile olmadi. Kilo alıyor. 2 gun mama ile destekledik sonra doktorum kesti 3.gün. dun 7.gün kontrolü vardi kilo alimi gayet iyi dedi ki doymasa kaka yapamaz.
Sadece kokumu istiyormus, bugün normale döndü