Oğlum 5 aylık yeni oldu 4 ay felaket ataklardan yenı cıktık düzene gireceğiz derken 5 ay diş cıkarma ve reflüsü var gündüzleri uyuyup geceleri saat bası mızmızlanıp kalkan memeye yapışan reflü den kaynaklı öksüren daha bir sürü sayabılırım geceleri normalde 5 ay 2 kere emzirmeye uyanırlar diyorlar benımkı 7 8 i buluyor bazen ne yapmalıyım uyku egitimi mi alsam karar veremedim cünkü ben uykusuz kaldık a sinirlerim bozuluyor destekcim yok zaten