Atanur1  Merhaba kızlar geçenlerde hipofiz emarı çekildim prolaktin değerim yüksek çıkmıştı baş ağrılarım vardı sonuçlarımı gösteremedim doktorum senelik izne çıktı başka doktorlar da bakmadı tabi bayramdan sonra ancak gösterebilirim doktora ama çok merak ettim aranızda anlayan var mı
Simgetuna- Atanur1 muhtemelen ilaç lı MR isteyecek hipofiz bezinizde kesitlere giren bikaç görüntü görüntülemiş . Radyolarak belirtmiş zaten hareketli ve ilaçsız oldugu için değerlendiremedi şeklinde