Mlk026 Herkese iyi bayramlar diliyorum arkadaşlar baxero sonrası ateş yaşadınız mı kaç gün devam etti acaba bizim 2. Gün ateş hala var
Arasarden Mlk026 çok zor bi aşıydı bizim için bizimde 2 gün sürdü 3. Güne geçmişti düşündükçe hala moralim bozuluyor bebeğimi baya yıpratmıştı
Krkmzrm Mlk026 üç gün calpol verdik çünkü ateş olmasa bile aşırı huzursuzluk yapmıştı bacağı çok acıyordu, ateş iki gün sürdü
Show_must_go_on Mlk026 Dün yaptırdım bende canım yeni düştü ateşi gece inşallah çıkmaz nöbetteyim bu gece de
Mlk026 Arasarden teşekkür ederim birazcık öksürük de var acaba onun ateşimi dedim evet en zor alı oldu en fazla kaça çıktı ateşeiniz
BirAlparslanAnnesi Mlk026 3 gün önce yaptırdım bende son doz bexero çok şükür huzursuzluk dışında hiç ateş falan yaşamadık biz
Feyza-- Mlk026 cok agir bir asi biz 2 gun atesliydik sonra oksuruk ve burun akintisi başladı 1 yasinda ilk defa 40 a kadar cikti ateşi
Nessozz Mlk026 bizimki de 2. Gün biterken biraz hafiflemişti geceler sürekli bi inip bi çıkıyordu. 2. Dozu yeni olduk ateş vs olmadı şükür. Huysuzluk yaptı biraz geceleri. Geçmiş olsun.
yagmurkokusu_ Bizde diğer ay vurulacağız sadece bu aşıda mı ateş yapmıştı sizlerin yoksa normal aşılarında da ateş oluyor muydu ??
Ece__ Mlk026 bizde ateş olmadı ama kızımda tek huzursuzluk yapan aşı bu aşıydı, aşıyı olduğu günün gecesi kızım asla uyuyamadı