Bende aynı durumdaydım. Kızım 1 yaşını geçti ama düzelmedi. Emzirmeye devam ediyorum . Dilan polatın deodorantını çok övüyorlardı onu kullanıyorum duştan sonra. Sıfır koku. Her gittiğim yerden sonra eve gelince duş almak zorunda kalıyordum. Çok şükür şimdi kurtuldum deodorant sayesinde.