Gamzeliz_29 ben çok küçükken deldirme taraftarı değilim. Küpe kulağından düşer, kulaşını kaşır çeker vs. Geçen gün bakıcının külesi yere düşmüş, küçük kızım, 18 aylık, almış getirdi. Allahtan ağzına atmamış. Ben kendim evde takmıyorum, bu korku yüzünden. Bakıcıya da dedim takma diye. Kendi külesi olsa yine aynı risk.
Büyük kızım da 4 yaşında. 1 senedir istiyordu, ama acıyabilir diye cesaret edemiyordu. İki ay önce artık çok istiyorum tamam acıyabilir fln kabul etti. Gittik ve deldirdik. Hiç gıkı çıkmadı çünkü çok istiyordu. Normalde naz yapar. Ama 2 ay geçti hala daha üstünü giyinirken kulağa değerse acıyor biraz.