Merhaba kızlar hamileyken 65 kilo falandim şuan bebeğim 9 aylık emziriyorum aşırı derecede zayıfladim psikolojik olarak çok rahatsız oluyorum herkes çok zayıfsın çok kötü olmuşsun dedikçe daha da kötü hissediyorum kendimi kilo almak istiyorum ama olmuyor sürekli yemek yiyen biriyim.gun içinde kahvaltıda 1 buçuk ekmek yerim neredeyse öğlen akşam falanda 1 ekmek yediklerime de dikkat ediyorum kilo almak için bu durumda olan varmi kilo nasıl alabilirim şuan 46 kiloyum malesf 😒😔