Superisi_0 seni o kadar iyi anliyorum ki ben de aynı durumları yaşadım. Hamileliğimi öğrendiğimde oğlum 21 aylıktı ve tek çocuk istiyordum hep.Kabullenmek istemedim bir hafta boyunca ağladım nasıl olacak diye hamileliğimde hep kara kara düşünmekle geçti 🥲 Şuan biri 32 aylık digeri 2 aylık ve ikinci bebeğime baktıkça ağladığım günler için özür diliyorum o kadar masum o kadar güzelki.. Büyük oğlumdan başka bebegi sevemem sanıyordum ona haksızlık olacak diyordum ama evlat bambaşka ikiside canımdan canlar 💕 Evet çok zor oluyor ama bu zorluk büyük oglumla ilgili degil bekledigimden çok daha iyi karşıladı ve alışmaya başladı yeni düzene. İki çocuk sorumlulugu, ev işleri çok zor kendime asla vaktim kalmıyor ama biz tek bakıyoruz yardım eden kimsemiz yok ondan kaynaklı olabilir. Düzene alıştıkça rahatlamaya başladım gibi geçecek ikisi birden büyüyecek diyorum kendime hep. Hiç merak etme her şey güzel oluyor zorluğun sonunda 💕