Pazartesi işe başlıyorum bebeğim 6 aylık şu an 5 aylıktan beri ek gıda tadım başlamıştım emziriyorum ama bebeğim asla biberon emzik almadı almıyor ben yokken nasıl beslenecek kaşık kaşık biberon 4-5 biberon hepsini denedik almıyor anne memesini istiyor nasıl yapacağım çalışan anneler lütfen fikir verin çok üzülüyorum ağlıyorum nasıl olacak