İyi akşamlar kızlar. Bayram için eşimin köyüne gelmiştik. 2 gündür kızımın ateşi var. Sağlık ocağına götürdük. Sağolsun doktor bakmadan antibiyotik verdi. Kullanmak istemedim. Keyfi yerinde. Bugün 3 tane azı dişinin aynı anda çıktığını gördüm. O yapar mı acaba böyle😓 bir kere calpol verdim ama korkuyorum başka bişey varsa diye 😓