Dilara_5133 6 buçuk aylık bebeğim var geniz akıntısı çoğalmış geceleri ve uyuduğunda çok öksürüyor antibiyotik bir şeye yaramıyor korkuyorum sinizüte çevirecek diye evde doğal bir çözüm ne yapabilirim kızlar
aykoz_ Dilara_5133 serum fizyolojık sıkın o akıtıyor biraz. Ben buhar la veriyorum ama eskiden burnuna sıkıyordum temızlemesi icin. Bunu uyumadan once yapın tabi
Mer-seL Dilara_5133 balgamlı atana kadar öksürür hemen geçmez. Bol bol banyo yaptırın iyice yumuşasın burnu balgamı
Gunes10-01 Dilara_5133 geçti mi acaba aynısı bizde de var doktor serum fizyolojik ten baska birşey vermiyor 1 ay oldu