Sahrabalam Benim kızım 18 aylık daha yeni bıraktık sayılır,ilerleyen zamanlar da aklı daha çok ereceği için böyle bi karar aldım çok şükür iyi gidiyor.Aklına gelince elma veriyorum eline,büskivi veriyorum bugün hiç emzirmedim.Dün de göğüslerim çok ağrısığı için bir kere her iki göğsümü emzirdim sonra süt dolmadı göğüslerim siz de öyle yapabilirsiniz.Sütüm azaldı gitti gibi bişey.