Prensesssannesiiii Kızlar çamaşırlarım asınca havasız gibi kokuyor deterjan güzel ama ımsık ımsık kokuyor çok rahatsız edici önceden böyle değildi neden böyle kötü kokuyor ya?
Deletedmom_75 Prensesssannesiiii ımsık ımsık kokuyor Bu ney kiz :) Makinenin deterjan bölümünü lastik bölümünü düzenli silemrisiniz birde kaza temizliğini
Prensesssannesiiii Deletedmom_75 kazan temizliği nasıl oluyor deterjan konulan yeri temizlerim de kazan temizliği yapmadım hiç
Prensesssannesiiii Deletedmom_75 yani hani çamaşırlar makinenin içinde günlerce kalır da bi kötü kokar ya öyle ımsık derler bizim burda 😅😅
Deletedmom_75 Prensesssannesiiii çamaşır makine temizleyicisi al canım onla 3 ayda bir yapmak lazim birde.kapagi kullanmadığın zaman olabildigince kapağını acik tut o lastigide.surekli sil
Prensesssannesiiii Deletedmom_75 aynen alayım bari birde karbonat mı ne bişi döküyorlarmış galiba onun faydası var mı biliyor musunuz