Seren1510 gerçekten göründüğü gibi, biz mağazasından görüp aldık. Kenarları ahşap tercih etmeyin derim ilerde boyama çizme durumları olduğu zaman silmeyle çıkmaz çünkü. Çok kaliteli ürünü. Biz henüz yatağında yatırmadık hiç 1 yaşında çünkü anne yanı beşikte yatıyor. Eğer yaşı küçükse kenarının bir kısımı açık olduğu için düşme ihtimali yüksek. Bu arada yatak içine dahil olmuyor yatağı ayrı alıyorsunuz bilginiz olsun