Yaprakderin22 Gyagiz moro refleksi canım o şuan sinir sistemleri yeni yeni oluşuyor. Benim kızım 4 aylık ara ara devam ediyor. Bende çocuk hemşiresiyim normal bir durum
cigdeeem Gyagiz canım biçimde aynıydı hocaya götürdük 11 tane Kureyş suresini suyuna oku dedi içir onu biz elhamdülillah onunla şifa buldık4mutkçlaka dene şifa bulacaktır
Gyagiz latahzen gazını yapıyor uykusunda oluyor bir de ya kuran dan ayet okuyup suratına çarpın korksun demişlerdi yok baya sıçrıyor
latahzen Gyagiz Bizim de oluyordu bir de ellerini kollarini battanye altna koyun hareket edincede sicryor kureys ve ayetel kursi okuyun geciyor zamanla
Amadeus80 Benimde aynı . Gözlerini sonuna kadar açıp kollarını yukarı kaldırıp kasılıyor ve ağlıyordu. Yan yatırmakta buldum çözümü… yan yatırıp arkasını yastıkla destekle hem kesintisiz uyuyor hem sıçrama olmuyor.