Eşimle bundan on gün önce bi kavgamız olmuştu ama baya büyük kavga ettik neyse eşim o akşam çıktı gitti eve gelmedi ertesi günde annesine söylemiş ztn ona laf söyledim diye zoruna gitti o yüzden kavga etmiştik ve o kdr kavgamız oldu asla annesine yansıtmazdı . Kaynanam bni her gün aradı olayı bildiği halde oğlunu sordu bana napıyo nasılsınız falan diye bir gün de ona gidip kalmış hatta ve bana hiç söylemedi bile neyse biz yine barıştık bende öğrenince kaynanama msj attım çok sinirlendim konuşmuyorum oda bana öyle msj attım diye alınmış o da aramıyor sizce artık nasıl davranmalıyım ?