Smry evet yumurtlamayı donduruyor bunu bilen kişiler çok değil malesef. Doktorum hamilelik düşündüğün zaman 6 ay önceden iğne kullanmayı bırak demişti bana. deri altı implant bence daha rahat o daha az hormon salgılıyor ama koruyor da. Ben implant taktırdım ama çıktı, tekrar takmayı düşünüyorum, durumunuz varsa deneyimli bir doktora implant taktırın. Kolunuzda olduğunu hissetmiyorsunuz bile