Kizlar oğlum 11 aylik olucak geçen hafta 2 gün ateşlendi dişe bağlıyorum doktorumuza da yazdim tum belirtileri ama su bir haftadir sürekli aglama krizi bugün dil altında sivilce gibi yaralar gördüm tekrar yazdim doktoruna ama donus yapana kadar fikir almak istedim basina gelen oldumu yada ne yaptiniz