Sare_nuhaninannesi_05 23Erkncikus doğum sonrası vitamin ilaçları da var emzirme döneminde kullanılıyordu sanırım elenatal markası idi tam hatırlamıyorum canım ama doktoruna danışabilirsiniz 🥰
Melekannesi0667 Doğumdan sonra ilk üç ay demir ilacı kullandım. Ona ilaveten hamileyken kullandığım ocean mummy e devam ettim.