3 aylık bebeğim elini emiyor acıkıyor belli veriyorum memeyi tutmuyor çok ağlıyor . Gazını çıkarıyorum , burnunu temizliyorum aynı. Uyutuyorum bakıyorum dalcak gibi tutuyor ya da yatıyor bi on dakika sonra felan kalkıp emiyor neden böyle ? Lütfen bilen varsa yazsın yarın bi de bayram ne yapıcağımı bilmiyorum