Kızlar merhaba size bi sorum olacak bebeğim 8 aylık sol gözü içe doğru çok hafif kayık göz pınarlarına yakın dikkatli bakınca belli oluyo sizce bu normal mi? Düzelir mi ? Göz doktoruna götürücem ama öncesinde sizinlede konuşmak istedim böyle olupta düzelen var mı? Etrafımdaki herkes söylemeye başladı çünkü ben söylemeden?