alya00 güzel anne, öncelikle her bebek sarılık olur. Senin beslemenle de ilgili olabilir olmayabilir de. Sütün yoksa kaşıkla mama verebilirsin. Sütün var ve beslenmesi iyiyse anne sütü sarılığı olabilir o da üç aya kadar sürer. Idrar yolu enfeksiyonu belirtisi de olabilir. Fototerapi alırsa birkaç günde düşer zaten. Sarılık ciddi bir şey değil, acemilik ile çok kafaya takılıyor. Ben de çok takmıştım. 2 ay 10 günlük hala gozlerinde var biraz, sarılık degeri 4. Bizim anne sütü sarılığı oldu mesela.